Strategisch advies 2018-05-08T16:52:56+00:00

Strategisch advies

Voorafgaand aan een strategisch advies gaat altijd een kwalitatief onderzoek. Wij geloven erin dat iedere organisatie een uniek DNA heeft, oftewel: de klik tussen de directie, medewerkers en klanten. Zodra we deze informatie inzichtelijk hebben en weten wat de klik met de klant is, bekijken we welke strategie/ positionering het beste past bij jouw organisatie. Zo ontstaat er een gegronde basis, waaraan je je communicatie-uitingen kan ophangen. Uiteindelijk geven we een pragmatisch advies, waar iedereen direct mee aan de slag kan.

  • Het DNA dat matched met de behoefte van de klant;
  • Strategie: hoe bereiken we in grote lijnen de doelen;
  • Realistische communicatie doelen (vertaling vanuit de organisatie doelen);
  • Omschrijven van Persona‚Äôs (typering van de klant);
  • Customer Journey met daarin de juiste touchpoints (welke content, moet waar, met welk doel en voor welke doelgroep gedeeld worden);
  • Keuze voor de middelen: welke middelen kun je inzetten en waarom;
  • Implementatie aanpak.

Onze werkwijze

We beginnen met luisteren en een kop koffie.

We luisteren naar jullie verhaal, jullie probleem of je uitdaging.

Van Egmond Groep

Van Egmond Groep

Coffee fresh

Coffee fresh

Wagenplan

Wagenplan

Eijgenhuijsen

Eijgenhuijsen