Training & coaching 2018-05-08T16:58:23+00:00

Training & coaching

Goede content is authentiek en komt uit de organisatie zelf. Mensen willen ‘echte’ verhalen lezen en geen oppervlakkige teksten die door een bureau zijn geschreven. Dat betekent een ander manier van werken voor marketing communicatie professionals. Contentvisie wil graag dat zoveel mogelijk kennis bij de klanten zelf blijft. Daarom kan het zijn dat we de zakelijk-DNA-methode samen met een interne medewerker toepassen, zodat alle informatie in de organisatie blijft.

Ook het begeleiden van medewerkers in het uitvoeren van de adviezen en trainen van medewerkers in social media valt onder de opties. Medewerkers zijn bij een content marketing aanpak namelijk van groot belang bij het uitdragen van je merk.

We zien dat in veel organisaties de kennis en de vaardigheden ontbreken om op een goede manier met online marketing aan de slag te gaan. Daar kunnen we bij ondersteunen. En als de organisatie versterking wil in de vorm van een nieuwe (online) marketing of communicatie adviseur, dan werken we samen met ons zusje: MRKTNG.nl om een goede match te vinden.

Je hebt een goede junior marketeer of communicatiemedewerker in dienst, maar mist soms het meedenkend vermogen op strategisch niveau. Je hebt geen budget om een senior aan te nemen, maar wilt wel graag de hogere organisatiedoelen voor ogen houden. In dat geval komen wij in beeld. Door wekelijks of maandelijks samen te kijken naar de marketingdoelen, -planning en –activiteiten kunnen we ondersteuning bieden op strategisch niveau, zonder dat er een senior medewerker om de hoek moet komen kijken.

Social media training

Content met inhoud komt van de medewerkers. De ervaring leert dat het succes en het werkelijke effect afhangt van de mate waarin de organisatie het omarmt en oppakt. We kunnen de medewerkers helpen bij het inrichten van hun social media en we kunnen hen trainen om de juiste content te vinden en/of te plaatsen. In de training leren we de medewerkers het commercieel uitdragen van de organisatie en hoe zij social media in kunnen zetten voor acquisitie. We hebben ook ervaring in het trainen van ondernemers uit retail formules en branche organisaties.

Onze trainingen worden afgestemd op de doelen van de klant en zijn telkens weer anders. Geen grote gezamenlijke monologen, maar altijd de theorie en feiten gecombineerd met het zitten achter de computer samen met de mensen die het moeten gaan doen. Concreet, to the point en afgestemd op hun niveau en behoefte. Durf de nieuwe manier van communiceren te omarmen, wij helpen.

Basis LinkedIn training

We bieden ook een basis LinkedIn training voor commerciele medewerkers. Het gaat dan om medewerkers die eventueel al wel een profiel hebben, maar hier nog weinig tot niets mee doen.

Inhoud:

1e bijeenkomst 2 uur:

  • Algemene informatie over werking LinkedIn.
  • Optimaliseren profiel
  • Tips voor gebruik
  • Commercieel gebruik maken van je netwerk

2e bijeenkomst individueel half uur (inloop spreekuren):

  • Mogelijkheid van stellen vragen
  • Obstakels waar je tegen aan loopt behandelen
  • Analyseren van je gebruik

3e bijeenkomst 3 uur:

  • LinkedIn als sales ondersteuning
  • Hoe zichtbaar worden als expert
  • Do’s and dont’s
  • Hoe reageren
We beginnen met luisteren en een kop koffie.

We luisteren naar jullie verhaal, jullie probleem of je uitdaging.

Van Egmond Groep

Van Egmond Groep

Coffee fresh

Coffee fresh

Wagenplan

Wagenplan

Eijgenhuijsen

Eijgenhuijsen