Kennis delen2020-09-16T15:55:09+02:00
Avatar
2011, 2020

T2, een sterk en herkenbaar merk

Wij zeggen altijd: “het effect van een DNA-traject zit niet in het advies, maar in de uitvoering. ervan” Een mooi voorbeeld hiervan is wat wij voor T2 hebben mogen doen. Een bestaande organisatie overnemen en eigen maken. Als nieuwe eigenaar van T2 stond Olaf Sluyter voor een grote uitdaging. Olaf heeft de stip op de horizon duidelijk in beeld en kan zijn dromen en doelen helder omschrijven. Maar om die doelen te bereiken is een goede strategie nodig. Er lag [...]

Avatar
510, 2020

Doelen stellen én behalen

Bij Contentvisie lijkt de zomervakantie alweer eeuwen geleden. We hebben genoten van de Hollandse zomer op verschillende plekken door het land: Ameland, Terschelling, Harlingen, Edam, Zeeland, Bergen aan Zee en natuurlijk ook het heerlijke Hintergarten. Uitgewaaid, opgeladen en met een frisse blik zijn we gestart vanaf ons kantoor in Doetinchem. Zoals we voor de vakantie in onze blog al aangaven, gebruiken wij de zomervakantie ook als een moment van bezinning. Wat gebruikelijk is om in december te doen, het maken [...]

Avatar
1109, 2020

Een sterke nieuwe positionering voor het Graafschap College

Voor het Graafschap College hebben we meerdere onderzoeken mogen doen en adviezen mogen geven. Zo hebben we een buyer journey gemaakt, om te achterhalen hoe het Graafschap College haar aankomende studenten zo goed mogelijk kan informeren. We hebben onderzoek gedaan naar de communicatie tijdens de huidige aanmeldprocedure en waar deze verbeterd kan worden, en we zijn op zoek gegaan naar het DNA van het Graafschap College. Buyer Journey We zijn begonnen met het maken van de buyer journey van aankomende [...]

Avatar
2008, 2020

Wijziging team Contentvisie

Dinsdag 21 juli stond ik met mijn man op de Zimbajoch. We hebben de maanden ervoor flink getraind en maandag gewandeld naar de hut op 1790 meter. Nu staan we na 1,5 uur en 600 hoogtemeters klimmen, op de Zimbajoch, een vlak stuk op de graad. Vanaf hier moeten we nog 300 hoogtemeters klimmen naar de top van de Zimba.  Maar op dat moment veranderen de omstandigheden. Het begint te regenen, de rotsen worden nat en er komt onweer aan, [...]

Avatar
2907, 2020

Een tijd van bezinning

De vakantieperiode is aangebroken. Voor velen een moment om tot rust te komen. De tijd te nemen om op te laden. Extra tijd doorbrengen met je geliefde, het gezin, familie en vrienden. Dat de komkommertijd is aangebroken merken wij bij Contentvisie ook. Juli is een maand waarin onze klanten op vakantie zijn of bijna op vakantie gaan en afspraken liever over de vakantie heen tillen. De zomervakantie is een mooi moment om te reflecteren op het eerste half jaar dat [...]

Avatar
601, 2020

Hoe bereik je je klant in 2020?

Twee-duizend-twintig, 20-20, een nieuw jaar, een nieuw decennium is aangebroken. De afgelopen tien jaar zijn er veel digitale ontwikkelingen geweest. De meeste ontwikkelingen zijn nu al niet meer weg te denken. Het betalen met je telefoon of horloge is al bijna gewoon, terwijl dit in 2030 vast alweer achterhaald is door de introductie van face payment. Inmiddels kunnen de meesten van ons de overload aan informatie die we krijgen via de verschillende kanalen en devices al aardig filteren. We kunnen [...]