Afgelopen vrijdag vierden wij onze vijfde verjaardag: ons eerste lustrum! Het feest vierden wij samen met een aantal van onze klanten die ons goed kennen.

Stel je voor je zit op een verjaardag..
Tijdens de zakelijk-DNA-trajecten vragen wij onze opdrachtgevers en hun klanten altijd hoe zij de organisatie zouden omschrijven als ze op de verjaardag van oom Henk zouden zitten en hun neefje ernaar zou vragen. Omdat we nu letterlijk op een verjaardag zaten, hebben wij van deze mogelijkheid gebruik gemaakt en onze eigen klanten gevraagd om óns te omschrijven. Het was heel gaaf en tegelijk spannend om te horen wat onze klanten over ons zeggen, hoe zij ons omschrijven.

Onze ambassadeur
Deze aangepaste en ingekorte sessie werd geleid door Monique Goris. Monique heeft zelf vanuit de HAN University of Applied Sciences het zakelijk-DNA-traject van dichtbij meegemaakt en ze weet vanuit de cijfers, welk effect een goede strategie heeft en wat het belang is van een goede contentplanning. Omdat Monique zo enthousiast is over onze werkwijze wilde ze zelf haar resultaten delen met de groep. Een betere ambassadeur konden wij niet hebben op onze verjaardag.

Resultaten
Voor de tap open ging deelde Karin de resultaten van vijf jaar luisteren. Wat is ons opgevallen in de afgelopen vijf jaar op het gebied van de buyer journey, de meest genoemde (container)begrippen en klanttevredenheid. Een paar van deze resultaten zullen wij met al onze klanten delen via onze blogs. Het was een geslaagd feestje!