Over ons

Onze nuchtere mentaliteit maakt ons uniek in de dynamische wereld van marketing en communicatie. Onze klanten typeren ons als een persoonlijke partij met een no-nonsense mentaliteit. Ons team bestaat uit Karin Garritsen, Norbert Berns, Gerard Russchen, Bregje Leeuwestein en Elianne Verdult en samen helpen wij mkb-bedrijven graag op weg als het gaat om online marketing- en communicatie en content strategie.

Karin Krijt-Garritsen
Karin Krijt-GarritsenMede-eigenaar
Elke organisatie heeft een uniek DNA wat kan dienen als een sterke basis voor content marketing, daar geloof ik in. Het ontdekken van dat DNA is een fantastisch proces, wat draagvlak creëert en ogen opent. Ik krijg erg veel energie als ik mag helpen om dit te ontdekken en als ik dit door kan vertalen naar content. Soms zit de sleutel tot effect in de strategie, maar soms ook op tactisch of operationeel niveau. Ik ondersteun mensen het liefst op alle niveau’s, zodat er ook echt iets verandert: vanuit onderzoek en soms ook gewoon samen achter de computer om de werking van social media te leren.

Gerard Russchen
Gerard RusschenMede-eigenaar
Als we met z’n allen ons netwerk willen delen, onze kennis en onze problemen eerlijk en open op tafel durven leggen; kunnen we echte oplossingen bieden. Ik heb genoeg energie (zoals de mensen uit mijn omgeving weten). Die energie zet ik het liefste in om mensen met elkaar te verbinden en hen zo te helpen aan de juiste oplossingen voor hun (online) marketing vragen.

Norbert Berns
Norbert BernsMede-eigenaar
In een wereld die snel veranderd en veel creativiteit vraagt van mij en mijn collega’s, zorg ik ervoor dat alles soepel verloopt met een strategische blik op de toekomst. De nieuwe manager werkt als facilitator en ondersteuner en laat ik dat nu juist de leukste manier van werken vinden. Als ik zie dat er een rustige basis is binnen ons bedrijf, van waaruit alle collega’s kunnen werken, met al hun creativiteit, is mijn werk geslaagd.

Bregje Leeuwestein
Bregje LeeuwesteinProjectmanager
Van het ontdekken van het DNA van een organisatie tot het plaatsen van een bericht op Social Media, mij kom je overal tegen. Het leukst vind ik het achterhalen waarom de klanten nou eigenlijk echt voor onze opdrachtgevers kiezen. De mooie, eerlijke verhalen zijn erg boeiend. Maar minstens zo leuk én belangrijk is het maken van een goede contentplanning gebaseerd op het DNA en dit tot uitvoer brengen. Ik help je graag bij het nemen van de juiste stappen en het maken van slimme content om tot een gewenst resultaat te komen.

Elianne Verdult
Elianne VerdultProjectmanager
Onvoorstelbaar hoeveel mooie verhalen verborgen worden gehouden binnen organisaties. Niet opzettelijk, maar omdat men niet weet wat interessant is voor hun omgeving en door valse bescheidenheid. Ik laat organisaties zien waarom hun klanten en leveranciers nou zo graag met hun werken en vorm dit tot een positionering, om deze vervolgens in te kleuren met de mooie verhalen – groot of klein – die eerder binnen de organisatie verscholen bleven. De grootste boost die ik krijg in zo’n traject is als een opdrachtgever ziet dat communicatie effect heeft en dit leidt tot boordevol inspiratie om er zelf professioneel mee te gaan spelen.

Partners