Coffee fresh

"Contentvisie heeft ons op strategisch niveau geholpen tijdens onze naamsverandering, waardoor we nu een sterk merk hebben staan."

Door de overname van enkele familiebedrijven groeit het lokale Coffee Fresh Westhoff naar een landelijk merk: Coffee Fresh. Dit vraagt om een andere manier van positioneren en daarbij is de vraag: welke rol spelen de huidige familiemerken? Door het zakelijke DNA van de verschillende merken te meten bij de medewerkers en de klanten, konden we de klik vinden die de klant heeft met het merk Coffee Fresh. Daarbij kregen we een goed inzicht in de waarde van het nieuwe merk Coffee Fresh ten opzichte van de oude familie merken en kon een juiste keuze voor het merkbeleid gemaakt worden. Als resultaat is internal branding opgezet en zijn er een nieuwe pay-off, huisstijl en middelen gekomen die beter passen bij de landelijke klanten die Coffee Fresh ambieert. In onderstaande video legt Menno Meester in een korte video uit hoe hij de samenwerking met Contentvisie heeft ervaren en wat het advies teweeg heeft gebracht in de organisatie.

"Contentvisie heeft ons op strategisch niveau geholpen tijdens onze naamsverandering, waardoor we nu een sterk merk hebben staan."

We beginnen met luisteren en een kop koffie.
We luisteren naar jullie verhaal, jullie probleem of je uitdaging.