Graafschap College

“We hebben nu een sterke basis om beter in te spelen op de basisbehoeften van aanstaande studenten”

Welke stappen ondernemen vmbo-leerlingen tijdens hun oriëntatie op een vervolgopleiding? En wat zijn hierbij hun informatiebehoeften? Wij gaven het Graafschap College hier inzicht in door de Buyer Journey van aanstaande studenten te onderzoeken. Daarnaast wilden ze weten hoe ze de aanmeldprocedure van hun verschillende opleidingen konden verbeteren voor studenten. Tot slot waren ze op zoek naar een ijzersterke positionering waarin de merkwaarden naar voren komen die door iedereen herkend en gewaardeerd worden. Deze hebben wij voor hen gevonden!

In onderstaande video vertelt Twan Sanders, teammanager Marketing en Communicatie van het Graafschap College, hoe hij de samenwerking met Contentvisie heeft ervaren.

Wil je meer weten over de onderzoeksresultaten? Lees hier alles over onze onderzoeken voor het Graafschap College.

"We kregen zelf nooit de vinger op de zere plek. Contentvisie doorgrondt het probleem goed, zorgt voor draagvlak en heeft ons bovenal ontzorgd."

We beginnen met luisteren en een kop koffie.
We luisteren naar jullie verhaal, jullie probleem of je uitdaging.