T2

Een bestaande organisatie overnemen en eigen maken. Als nieuwe eigenaar van T2 stond Olaf Sluyter voor een grote uitdaging. Wij gaven T2 advies voor een sterke positionering aan de hand van echte verhalen en genoemde merkwaarden die wij ophaalden bij de medewerkers en klanten. Maar, het effect van een DNA-traject zit niet in het advies, maar in de uitvoering ervan. Een mooi voorbeeld hiervan is wat wij voor T2 hebben mogen doen. Wil je meer weten over de onderzoeksresultaten? Lees alles over het onderzoek en de vervolgwerkzaamheden in het artikel T2, een sterk en herkenbaar merk

.

In onderstaande video vertelt Olaf Sluyter - directeur/eigenaar van T2, hoe hij de samenwerking met Contentvisie heeft ervaren.

Wij hebben een beter inzicht in de wensen en concrete behoeften van de verschillende doelgroepen gekregen, waardoor wij hen beter kunnen bereiken met onze communicatie.

We beginnen met luisteren en een kop koffie.
We luisteren naar jullie verhaal, jullie probleem of je uitdaging.
fail