Wagenplan

Met een erg hoge NPS score, weet Wagenplan dat de klanten blij zijn met hen en hen ook aan zouden bevelen. Maar ze weten nog niet waarom. Dit inzicht hebben ze nodig om actief de markt in te gaan met een online communicatie strategie. Contentvisie is op zoek gegaan naar de klik van de klant met hun DNA en waarom ze klant zijn. Dit hebben we vertaalt naar een concreet advies. Hoewel de medewerkers nu vooral benadrukken dat Wagenplan onderdeel is van Achmea, waarderen klanten juist dat ze kleiner zijn en dat ze makkelijk en snel kunnen schakelen. Het imago van Achmea is wat hen betreft negatief ten opzichte van Wagenplan. Met onder andere deze uitkomst in de hand hebben we Wagenplan een advies gegeven om met een zelfstandige profilering zichzelf in de markt te zetten en we hebben dit vertaald naar een contentplan. Dit plan hebben we gedeeld met de medewerkers die enthousiast reageerden. Door hen vervolgens ook te trainen in hun social media gebruik, kunnen zij Wagenplan ondersteunen bij de marketing activiteiten en vanuit een duidelijke basis nieuwe klanten aanspreken.

Dankzij het onderzoek van Contentvisie hebben we nu een duidelijke kapstok voor onze content

We beginnen met luisteren en een kop koffie.
We luisteren naar jullie verhaal, jullie probleem of je uitdaging.