Beste lezer,

Waarschijnlijk bent u benaderd om mee te werken aan een onderzoek voor Spikker Specials  en bezoekt u daarom deze pagina.

Spikker Specials heeft ons gevraagd om een advies te geven over hun marketing, communicatie en strategie. Dit advies willen we baseren op kennis en een klein onderzoek wat Spikker Specials inzicht geeft in de behoeftes van de klanten. We beginnen met de kern: wie zijn we, wat is ons ‘DNA’ en wat is ons imago?

De visie van de opdrachtgever is hierbij ook van groot belang. In een soort brainstorm sessie zal een van ons u wat vragen stellen. Dit zal ongeveer een uur duren, afhankelijk van de gesprekken die ontstaan (er is geen voorbereiding nodig). Daarnaast zullen we ook vragen naar uw informatiebehoefte, omdat wij de juiste informatie op het juiste moment en op de juiste plek willen aanbieden. We zullen u benaderen voor een afspraak en stellen het zeer op prijs als wij langs mogen komen voor een gesprek of wanneer we een teams meeting met elkaar in kunnen plannen.

Spikker Specials - Anton Tijdink

Vriendelijke groeten,

Leonie Schoenmaker en Bregje Leeuwestein

 

LinkedIn:

https://www.linkedin.com/in/leonieschoenmaker/

https://www.linkedin.com/in/bregjeleeuwestein